Історія розвитку газобалонного обладнання

Історія розвитку газобалонного обладнання

Насправді, люди почали застосовувати газ, у вигляді палива для автомобілів, набагато раніше ніж ми можемо собі уявити. Перший автомобіль працював тільки на газі, тому що в ті часи про нафту ще й не знали.
Перша відома дата застосування газу, як виду палива для двигуна внутрішнього згорання, зареєстрована в 1823 році. Коли англієць Самуель Браун побудував газовий двигун внутрішнього згоряння на світильному газі. Власне, це і є початок історії ГБО.
До кінця ХХ століття газобалонне обладнання не зазнало особливих змін, так як особливо не змінювалися і двигуни внутрішнього згорання. Але з появою двигунів з інжекторним уприскуванням палива, почало свій розвиток і газобалонне обладнання. На даний момент є шість сходинок розвитку, так би мовити шість поколінь. Перше покоління ГБО, це обладнання для карбюраторних автомобілів з вакуумним керуванням подачі газу. З появою інжекторних двигунів, з'явилося друге покоління ГБО з електронним управлінням подачі газу. А ось коли з'явилися двигуни внутрішнбого згорання, в яких використовувався датчик кисню, для регулювання кількості бензину, що подається в циліндри, перетворилося у ГБО третього покоління, в якому кількість газу, також регулюється датчиком кисню. Четверте покоління ГБО стало точною копією бензинового інжектора.
Зараз ми бачимо, як переважна більшість сучасних двигунів оснащують безпосереднім уприскуванням палива, по типу більше схожиму на дизельний принцип. Газобалонне обладнання вдосконалюється, на такі мотори не встановлюється звичайні системи упорскування газу, і ринку потрібні нові системи, призначені для двигунів внутрішнього згорання з безпосереднім уприскуванням палива. І такі системи вже є.