ГБО (газобалонне обладнання) 6 покоління

Газобалонне обладнання 6 покоління

Система газобалонного обладнання 6 поклоніння LPdi базується на технології безпосереднього уприскування газу в камеру згоряння, яку розробила компанія Vialle. До слова, більшість інноваційних розробок в області систем газобалонного обладнання належить саме цій голландської компанії, не дарма вона займає одну з лідируючих позицій на ринку газобалонного обладнання.
LPdi - наступник більш ранньої системи LPI, яка працювала за технологією упорскування зрідженого газу у впускний колектор, без участі в цьому процесі такої важливої ​​для перших поколінь деталі, як - редуктор. Завданням редуктора був підігрів газу і його перетворення з рідкого - в газоподібний.
Система безпосереднього впорскування газу в камеру згоряння LPdi відноситься до шостого покоління ГБО, зберігає пропан-бутанову суміш в рідкому стані, починаючи газового балону, закінчуючи безпосереднім уприскуванням в камеру згоряння. Уприскування (подача) здійснюється в обхід впускних клапанів, завдяки чому система LPdi може бути встановлена ​​на практично будь-який автомобіль з найсучаснішим силовим агрегатом з безпосереднім уприскуванням палива (TSI, FSI, TFSI, GDI). Подача скрапленого газу відбувається безпосередньо через бензинові форсунки.

В системі Liquid Propane direct injection використовується балон, оснащений насосом, який добре відомий за попереднім поколінням - системі LPi. Насос утворює невеликий надлишок тиску, забезпечуючи безперебійну циркуляцію рідкого газу по паливній системі. Головним компонентом - "серцем" системи LPdi вважається вузол FSU (fuel selection unit - модуль змішування палива), який також розроблений компанією Vialle. FSU забезпечує правильний перехід з бензину на газ. Газ в рідкому стані разом з бензином подається в модуль змішування палива, після чого обраний водієм тип палива подається в паливний насос високого тиску, який утворює надлишковий тиск - понад 100 Бар, після чого відбувається вприскування палива. Унікальність даної модифікації полягає в тому, що силовий агрегат здатний працювати в абсолютно монопаливниому режимі, простіше кажучи - запуск і подальша робота може здійснюватися виключно на газі. Робота мотора на бензині може здійснюватися лише в тих випадках, коли на газу мотор працювати не може, наприклад, в разі, коли Вам ніде заправитися газом. Перемикання системи можливо в будь-який момент одним лише натисненням на відповідну кнопку.

До переваг ГБО 6 покоління можна віднести:

  • знижений викид шкідливої ​​CO2 на цілих 20%, що дозволяє цій системі відповідати міжнародним стандартам токсичності вихлопу Euro 5;
  • Мінімальне обслуговування, завдяки відсутності необхідності фільтрації газу в рідкому стані;
  • LPdi виключає необхідність втручання в систему охолодження, що дозволяє зберегти всі конструктивні показники і розрахунки силового агрегату;
  • Відсутня втрата потужності або погіршення показників динаміки, в деяких випадках навпаки спостерігається невеликий приріст.